SO, SUE ME…

yes, yes, yes. i downloaded “Gimme More” —– It couldn’t be helped. Look. It has a great beat and if I felt better I could pole dance to it.

Advertisements

October 6, 2007. Uncategorized.

37 Comments

  1. Dessie replied:

    I quite liked it, but it reminded me of Sexy Back. She needs to go back to the days of Slave 4 U.

  2. matty03 replied:

    Dessie! I read a comment similar on YouTube. …You know, until I met B — I only knew that one song of hers — “Hit me one more time” —- and, then, I saw that vidclip with Madonna. …so, these are the only three songs I know by Britney. I should check out Sexy Back. LOL! …or not. I don’t know.

    where is Robbie Williams?!?!?! He should help Britney!

  3. ginab replied:

    she needs to close her mouth. I can honestly smell her breath from here!

    In feeling for her, her biggest personal mistake was getting married. “He’s nice enough, ‘cute’, but not to marry-breed,” I would have said and her life today would be so much different.

  4. pakipoptart replied:

    I don’t know why people are so disappointed with Britney and so quick to tear her apart. She was never that great to begin with. I am tired of hearing about her personal life.

    I actually downloaded the song but like all her music it reminds me of Fruit Stripe Gum–colorful enticing packaging but quick to lose its flavor.

  5. diamondfistwerny replied:

    I’ll pray for you & I don’t even pray 😛

  6. matty03 replied:

    Gina – I don’t know. She just seems so lost, but I try not to pay too much attention. Never sure of what I can believe when it comes to “entertainment news” —- I just really enjoy this song. …I made Ing listen to it a lot today. I think she loves it more than me!

  7. matty03 replied:

    Pakipoptart! Sounds like a good description. I just really like this song — Tho, it is essentially just a good beat with a processed voice demanding “more” — LOL!

    Mr. Diamond! …thank you. I need all the prayers I can get.

  8. ing replied:

    You’re right, I love it! So much like Sexy Back, yet so very Britney! In fact, I’m sorry that I made you turn off your favorite Neil Diamond” album so I could hear this Britney song again. Matty, don’t think your neighbors like it when you scream “It’s Neil, bitch!” at the beginning of every Neil song. It works for Britney, but Neil is a little more subdued. . .

  9. matty03 replied:

    Ing – I’m just going to have to seek this Sexy Back song. …does that mean a sexy back side or that sexy has returned. I know it left the building. Anyway, no — actually my neighbors have been asking me for more of my Neil collection. …I think they particularly enjoy my nude ladder work to FOREVER IN BLUE JEANS. …and, well, who wouldn’t?!?!!?

    B picked the new color for the ladder, by the way.

    Green.

    Dark green.

  10. sorted replied:

    Hey Mattie — hope you are doing better. Been thinking about you!! Glad to hear you guys finally made it to Oakland. Take care of yourself…

  11. knottyboy replied:

    I do like some of her music even though she’s a fucking train wreck of a personality. Look at Billy Holiday. Would she have made some of the best jazz music without being an abused, alcoholic woman? Who knows.
    kb

  12. Errol replied:

    She is a HOT MESS! But her music is still good to get your groove on and bust a move!! I will be listening to her MUSIC as well…

  13. johnmichael42003 replied:

    I like that song too!!

  14. ing replied:

    Dark green will be perfect for your Neil Diamond routine! Wow! Comin’ to America!

  15. matty03 replied:

    Sorted! I’m OK. Hope you’re doing well! Yes, we are here! still trying to unpack and get it together — on so many levels! lol!

  16. matty03 replied:

    knottyboy — lol! You might have a point, there. I don’t know. Hard for me to think of TheBritMiester and The Lady in the same frame of thought — but, you might just be right.

  17. matty03 replied:

    Errol! Yes! Sometimes one just needs to dance and Britney seems to be able to crank the groove. I mean, you should have seen Ing! She was cutting rugs into shreds!

  18. matty03 replied:

    johnmichael! …Yes, I don’t care what folks like Perez Hilton says — it is a great song!

    Ing – Well, I have really got the Coming To America ladder dance ready for performance. If you brought your pole over to Oakland we could so totally work up a You Don’t Bring Me Flowers ladder/pole dance duet routine that would knock the BART-go’er’s outta the trains!

  19. hot lunch replied:

    i support you all the way Matty!

    *cranks up Gimme More on ipod*

  20. matty03 replied:

    Hot Lunch! Thank you! I can feel the love and the beat from here!

  21. Pants replied:

    My sister nearly disowned me when I admitted to downloading “Humps” onto my new iPod. I can’t help it, I love me bad music for the gym!

  22. hot lunch replied:

    matty, today i downloaded remixes of Gimme More, and also, leaked tracks off the new Britney album, Blackout… i’ll be sure to post some up soon!

  23. matty03 replied:

    Pants! Yes! Dance music is ideal for the gym! Do not allow such petty things as being disowned by family to keep you from guilty pleasure music!!!

    Hot Lunch! Remixes! Yay! That track is screaming to be remixed!!!! Can’t wait to hear ’em! …I think it would be cool if someone mixed in all the negative things people are saying and then cut in her voice saying “Bitch” …”It’s Britney, Bitch!” …that would be cool. Or, at least I think it would be cool — then they could sample that strange boy crying/pleading/threatening: “Leave Britney Alone!”

    …that would be the ultimate cool remix. I think. Maybe. I don’t know.

  24. fashmagslag replied:

    gimme more……pork rinds, lol

  25. matty03 replied:

    Fashmagslag! Awwwww, come on we all love pork rinds from time to time.

    Actually, I need to google that. I am not really sure what pork rinds are — is that fried skin of pig?!?!?

  26. brookem replied:

    i met a woman at the post office last week who’s name was “gimme.” i thought that was really swell, and i havent been able to get brit’s tune out of my head since.

  27. matty03 replied:

    Brookem. …Hmmm. A woman named “Gimme” …I wonder what her last name was. That could be interesting!

  28. ing replied:

    Gimme. . . Abreak? Gimme. . .Shelter? Gimme. . .Threesquaresandaroof?

    Hmmmmmm.

    New post!

  29. ing replied:

    Gimme Anewpost!

  30. ginab replied:

    still, I can smell her breath from here.

    ewe!

    and not the mamal.

    howZ the new digs? the pink Kit? an outfit? but the windows tall…to hear the traffic -ick! (sorry to hear about’it.)

  31. matty03 replied:

    Ing! One can only guess what that last name might have been. I will get a new post up soon. Not feeling very inspired at the moment. And, laundry calls. …but, my phone doesn’t as I drop’d it when I fell down. I fear it is dead — tho, B brought it back to life last night. However, it died again this morning.

    Gina! I’m sorry — I will get a new picture up soon and a report on the new pad. Yes, lots of noise. But, I think I’m getting used to it. It is looking really cool, tho. B’s platform and other handy work. Ing’s painting skills! We are almost to the home level!

  32. Minge replied:

    I wanted to like this, but I don’t (I downloaded it, too). I thought that Kylie will do much better with her comeback single than Britters. Then I heard Kylie’s effort. Britters is best.

  33. matty03 replied:

    Minge! You know — the new Kylie isn’t as catchy, but I think it will have more staying power. …it is VERY Goldfrapp — which is always a good thing!

  34. Alan replied:

    Ladies, listen…… Kylie Rocks. Britney Rocks A Baby In Her Lap Whilst Driving.

    End of.

  35. matty03 replied:

    Alan, or Salty Sailor — Yes, I agree. Also, Britney is prone to wrecking the car into things at the same time.

    …and, Kylie’s record arrives soon!!! …well, to the UK anyway.

    Also Roisin Murphy! …I do so love her.

    But, Goldfrapp for Christmas! sigh.

  36. Tim replied:

    We call pork rind “pork scratchings” here, but it’s the same thing … I’ve never eaten them before, they just didn’t appeal. Maybe if I was pregnant or something I might, but so far I’ve not been in that situation ….

  37. matty03 replied:

    Tim! Try not to get pregnant! …but, if you do, let us all know!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback URI

%d bloggers like this: